۱۳۹۲ تیر ۱۱, سه‌شنبه

در تهران تعداد رای دهندگان حداکثر 33% بوده است.



متاسفانه مانند دوره های قبل اصلاح طلبان در سکوت، با آمار سازی مافیای حاکم در رابطه با شرکت کنندگان در "انتخابات" همراهی کرده اند.  حتی در دوره انتخابات ریاست جمهوری قبل نیز اعتراضشان نه به آمار دروغ چهل میلیونی رای دهندگان بلکه اعتراض به این بود که درصد رای دهدگان به آقایان موسوی و کروبی درست خواده نشده و تقلب شده است.  یادمان باشد که اقای کروبی هم گفته بود که از آنجا که در انتخابات مردم شرکت نمی کرده اند، رژیم  تعداد شرکت کنندگان را دوبرابر اعلام می کرده است ولی برای اینکه تبعیض در مورد رای آورندگان قائل نشود، رای همه اشان را دوبرابر می کرده است تا اجحاف! نکرده باشد.
در همین "انتخابات" نیز همین بی اخلاقی شرم آور را از اصلاح طلبان هم در مورد آمار شرکت کنندگان و هم در مورد درصد آرا کاندیداها.  یادمان باشد که تا قبل از اعلام نهایی نتایج، تیم آقای روحانی درصد رای او را حدود 62 درصد اعلام کرده بود ولی بعد که رژیم، در پشت درهای بسته و ممنوع کردن خبر گزاریها برای گزارش در قبل از اعلام نتایج، ایشان با با کمی بالای 50 درصد پیروز اعلام کرد، درجا اطلاعات منتشر شده خود را فراموش کرد.

حال می بینیم که با وجودی که جنبش تحریم چنان ترسی در اقای خامنه ای ایجاد کرده بود که برای اولین بار و با درخواست از مخالفان رژیمش از رفتن و رای دادن آنها را برسمیت شناخت و بعد نیز و باز برای اولین بار سخن از حق الناس زد، با این وجود، تحریم کنندگان اکثریت را داشته اند و این از طریق آمار سازی و همراهی اصلاح طلبان با انها بوده است که توانسته اند سخن از حماسه سیاسی بزنند:

در 26 خرداد 92، بولتن نیوز (متعلق به سپاه) از قول فرهادی، فرماندار تهران به خبرگزاری فارس (باز متعلق به سپاه) آورده است که در انتخابات انجمن شهر، 45 درصد رأی داده اند. او برای این که درصد رأی دهندگان را بالا ببرد، شمار واجدین شرائط رأی دادن در شهر تهران را پائین آورده و گفته است تعداد واجدین شرائط رأی دادن در این شهر، 4 میلیون و 700 هزارتن هستند. او غافل بوده است که براتلو، «رئیس ستاد انتخابات»، باز به خبرگزاری فارس گفته است: « تعداد واجدين شرايط رأي دادن در شهر تهران 6 ميليون و 403 هزار و 308 نفر و در استان تهران 9 ميليون و 737 هزار و 565 نفر هستند». برابر آمار گیری سال 1390 نیز ارقام براتلو صحیح هستند. اما 45 درصد 4 میلیون و 700 هزار واجدین شرائط رأی دادن، 2 میلیون و 115 هزار نفر می شود (آمار رسمی 2.2 میلیون). این تعداد رأی دهنده نسبت به 6.4 میلیون، تعداد رأی دهندگان در شهر تهران، 33 درصد می شود.


 https://www.balatarin.com/permlink/2013/7/1/3348692

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر