۱۳۹۷ خرداد ۲۰, یکشنبه

خائنان به استقلال وطن، شامل عفو عمومی نخواهند شد



خائنان به استقلال وطن، اهل حقارت و ذلت ذوب شده در قدرت، که در واشنگتن گرد آمدند و همکارانشان، تا نقش اسباب دست ترامپ و نتانیاهو و محمد بن سلمان در حمله به مام وطن را بازی کنند و چلبی های ایران شوند بدانند که در فردای ایران مستقل و آزاد و مردمسالار که عفو عمومی داده خواهد شد، اینها تنها کسانی خواهند بود که شامل عفو نشده و در دادگاه های مستقل، به جرم خیانت به استقلال وطن و ایجاد اسباب حمله به مام وطن، محاکمه خواهند شد.

شخصا، که با حکم اعدام بشدت مخالف هستم، ولی اگر قرار بود استثنایی در این مخالفت قائل باشم ( که نیستم.) آن استثناء در مورد این خائنان بوطن که در اسطوره قدرت و نیز حقارت ذوب شده اند و برای بقدرت رسیدن، ویران شدن وطن و تجزیه وطن و کشتار مردم، مهم نیست، را قائل می شدم.


سه انقلاب کرده ایم و هر بار بعد از انقلاب، ضد انقلابیون با بدست گرفتن قدرت، آن را به ضد انقلاب تبدیل کردند.  انقلاب مشروطه کردیم و بعد از پیروزی، عین الدوله که در محاصره تبریز کشتارها از مجاهدان تبریزی به برهبری ستار خان و باقر خان کرده بود، شد نخست وزیر!

در نهضت ملی شدن نفت نیز اینگونه شد و امثال آیت الله کاشانی که در مجلس موسسان، که در واقع کودتای بر ضد اهداف مشروطه بود، به سلطنت رسیدن رضا شاه رای داد و بعد ، در حساس ترین زمانها، شمشیر را بر علیه مصدق از رو بست و به کمتر به اعدام کردن او راضی نبود.



این بلا بر سر انقلاب بهمن نیز آمد، و حال می دانیم که بنا بر خاطرات آیت الله حائری، این آقای خمینی بود که در جریان کودتا بر علیه مصدق (یعنی بر علیه استقلال، آزادی و مردمسالاری.)، نامه برای حمایت از کودتا را از تهران به نزد آیت الله بروجردی برد و این سبب شد که آیت آلله ایشان را از بیت خود طرد کنند و تا زنده بود، آیت الله خمینی جرئت نکرد خود را آفتابی کند و وارد سیاست شود.  همچنین بنا بر خاطرات ایت الله منتظری، می دانیم که استاد آقای خمینی در سیاست، آیت الله طباطبایی، عامل انگیسی ها و از فعالان درجه اول در کودتای 28 مرداد شد. ( کودتا در 25 مرداد شکست خورده بود و سازمان سیا دستور داده بود که همه مامورانش از ایران خارج شوند، که آیت الله طباطبایی و آیت الله کاشانی بکمک دلارهای آمریکا و اجیر کردن لاتها و اوباش و چند واحد از ارتش، سه روز بعد، کودتای شکست خورده را به پیروزی رساندند.) در کنار اینها، کسانی که در کودتای 28 مرداد شرکت کرده بودند، مانند آقای مظفر بقایی، عوامل خود را در سطح رهبری حزب جمهوری قرار دادند (کسانی مانند دکتر حسن آیت.  ایشان بود که دست پخت حزب زحمتکشان که همان اصل ولایت مطلقه فقیه بود را به مجلس خبرگان برد و بنی صدر که خطر را دیده بود، با قانع کردن آیت الله منتظری، آن را به نظارت ولی فقیه فرو کاست.) همینها بودند که در جریان کودتای 30 خرداد 60، که به روایت به سرقت رفته انقلاب تبدیل شده است، انقلابی را که برای استقرار مردمسالاری و صاحب حقوق شدن مردم انجام شده بود، در لباس انقلاب و به نام انقلاب، به ضد انقلاب تبدیل کردند و شد آنچه که می بینیم.

حال از این تجربیات بس تلخ باید درس گرفت و دیگر اجازه نخواهیم داد که خائنان به ایرانیت و وابستگان به قدرتهای خارجی که به نام آزادی! در پی استقرار استبدادی دیگر هستند، همان بلا را بر سر وطن و جنبش مردم بیاورند.  


۱ نظر:

  1. من فکر میکنم که شما اسم آستاد آقای خمینی را اشتباه نوشته اید. فکر میکنم که استاد ایشان ایت .. بهبهانی بود

    پاسخحذف