۱۳۹۱ اردیبهشت ۸, جمعه

شروع زندگی بلاگی

با سلام

سالها بود که در این فکر بودم که از طریق بلاگ رابطه خود را با هموطنان خود ادامه دهم ولی بنا به عللی از انجام اینکار طفره می رفتم و تعلل می ورزیدم. ولی علتی که سبب شد که در این مورد تصمیم جدی بگیرم این بود که مدتها بود که سایت گویا که نزدیک ده سال، بیشتر مقالات فارسی ام را در آنجا منتشر می کردم ناگهان و بدون هیچ توضیحی از انتشار مقالاتم سر باز زد و وقتی علت را سوال کردم، مسئولان این سایت، به حداقل وظیفه اخلاقی خود که توضیح در مورد علت/علل عدم انتشار بود عمل نکردند. این بی ادبی باعث خشم من شد و با یکی از دوستان عزیزم، اسکندر در باره این بی اخلاقی صحبت کردم.   ایشان گفتند که چرا شروع به کار بلاگ نمی کنم که تماسم با مردم مستقیم خواهد بود؟ گفتم که برای اینکار فیس بوک را در اختیار دارم. پاسخ داد که کار بلاگ برد بیشتری دارد و دیگر اینکه می توانی پستهایت در بلاگ را در فیس بوک هم پست کنی. دیدم که حق دارد و اصرار ایشان سبب شد که دیگر کار را به عقب نیاندازم و هم امروز اولین پست را منتشر کنم. البته همانطور که می بینید، هیچ تجربه ای در اینکار ندارم و راه درازی را در پیش دارم تا یک بلاگ آبرومند! دست و پا کنم. از جمله اینکه هنوز نمی دانم که پستهای انگلیسی را چگونه در بلاگ قرار دهم.

مخلص همگی
محمود دلخواسته

۳ نظر:

  1. Congratulations Mahmood! You did the right thing. Now you know what the meaning of YA ALI is. Means you can only rely on yourself. Why should we allow othrs to control us. The ones who control the media control many thing. Great start! Looking forward to see your success. goldust

    پاسخحذف
  2. آقای دلخواسته اگر امکان دارد مقالات پیشین خودرا در اینجا هم بچسبانید

    پاسخحذف
  3. با سلام

    در حال تمرین و یادگیری کار کردن با بلاگ هستم و در اولین فرصت اینکار را خواهم کرد

    با تشکر از پیشنهاد

    مخلص
    دلخواسته

    پاسخحذف