۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

انتصاب پور محمدی نشان داد که روحانی، همان روحانی بدار بکشید سی سال قبل است


بعد از اینکه هموطنانی که از اشتباه نسل ما در مورد اقای خمینی در عدم تحقیق در مورد گذشته ایشان ( که از همکاران و هم فکران آیت الله کاشانی و ایت الله بهبهانی و حامیان و فعالان کودتای 28 مرداد بوده است.) درس آموخته و به تحقیق در مورد گذشته تمامی نخبگان نیروی سیاسی، از جمله اقای روحانی می پردازند، و از جمله مطلع شدند که اقای روحانی در سال 59 خواستار بدار کشیدن توطئه گران در نمازهای جمعه شده است و این اطلاع را در اختیار مردم گذاشتند.  ولی اصلاح طلبان "آزادیخواه" دست بکار شده و همانطور که می بینید به جعل این اطلاع  دست زده اند.

عده ای دیگر از اصلاح طلبان باز با استفاده از عقل توجیه گر پرستشگر قدرت دست به توجیه زده و اینکه دیگری اقای روحانی حاضر سی سال نیست در حالیکه بقول خانم ژاله وفا:" اینکه اقای روحانی شخصی همچون پور محمدی که 20 سال قاضی شرع بوده و بقول اقای منتظری عضو هیات سه نفری صدور حکم اعدامهای 3نزدیک به هزار نفر در سال 67 دست داشته است را وزیر داد(!)گستری کرده است نشانگر این است که نظر روحانی نسبت به حقوق انسان همان است که در سال 59 بوده است یعنی دار زدن انسانها و افکارشان."  بنابراین ایشان فرقی نکرده اند و بنا براین از رشد سریع اعدامها اصلا نباید تعجب کرد.

شوخی تلخ این است که عده ای دیگر از توجیه گران می گویند که این اعدامها را مخالفان اقای روحانی انجام می دهند تا او را بدنام کنند!!! انگار سکوت مطلق اقای روحانی در رابطه به این اعدامها نیز کار این مخالفان است و یا دروغهای  وزیر خارجه ایشان، اقای ظریف، در مصاحبه با لوموندگفتند که در ایران هیچکس بدلایل سیاسی اعدام نمی شود

البته هموطنانی که نوشته های رهروان خط استقلال و آزادی را تعقیب می کنند نیک می دانند که از آغاز پی در پی هشدار دادیم که سازش در خارج همراه خواهد شد با سرکوب در داخل و جام زهری را که اقای خامنه ای در خارج خواهد نوشید، همراه خواهد شد با کشتار در داخل، از جمله به این دلیل که دیگر هیچکس جرئت نکند سوال کند که این چه بلایی بود که بر سر وطن آوردید؟ کشور به انرژی/بمب اتمی چه نیازی داشت تا بابت آن بیش از 3200 میلیارد دلار خسارت بدهد؟ آقای خامنه ای که مسئول اول این فاجعه می باشند چه پاسخی برای توضیح اعمال ضد حقوق ملی ایرانیان خود دارند؟
 
https://www.balatarin.com/permlink/2013/11/7/3436316 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر