۱۳۹۷ آبان ۳, پنجشنبه

در خانه پهلوان استقلال و آزادی




- در خانه مردی هستم که به قدرت نه گفت و در پاسخ به کوشش آقای خمینی برای خریدن سکوت او در مقابل باز سازی استبداد و بیشتر کردن قدرت او نوشت:

" ...عنوان ریاست جمهوری برای من شانی نیست که بخاطر ان از ارزشها و عقایدم بگذرم اگر من قادر به خدمت نباشم هیچ دلبستگی به این عناوین ندارم. اگر دنبال آلت هستید آلت فراوان است، از من چنین انتظاری نداشته باشید، شاه سرنگون نشد تا بساطی بدتر از ان جانشینش شود."

- در خانه مردی هستم که در زمانی که فتوای هفت بار اعدامش را آیت الله گیلانی صادر کرده بود، مردم ایران را به مقاومت خواند و گفت:

"...آنچه اهمیت دارد، حذف رئیس جمهوری نیست، مهم آنست که غول استبداد و اختناق می خواهد بار دیگر حاکمیت خود را به شما مردم بپا خاسته تحمیل کند

- در خانه مردی هستم که در جریان کودتای خرداد، سرنوشت سیاوش شدن و سر بر طشت افتادن را پذیرفته بود که نهیب همسرش او را به خود آورد و تصمیم شد که رستم بگردد و برای ادامه مبارزه و افشای موافقت نامه خائنانه آقای خمینی و سران حزب جمهوری با ریگان بر سر گروگانهای آمریکایی و به تاخیر انداختن آزادی آنها تا ریگان برنده و ریگانیسم بر جهان حاکم شود، از ایران خارج شود و در پاریس بگوید که برای افشای روابط اورگانیک خمینیسم و ریگانیسم، از ایران خارج شده است.
- در خانه مردی هستم که در طول زندگی در تبعید، پر توان و استوار بر دو اصل استقلال و آزادی ایستاده است و کوششهای پیوسته قدرتهای خارجی برای خریدن او و یا وادار کردنش به سکوت به شکست منجر شده است.


- در خانه مردی هستم؛ که بدون همسری متفکر، منتقد، یار و همکار و عاشق وطن، توانا به ادامه استقامت و ادامه مبارزه ای که به هفتاد سال نزدیک می شود، نمی شد.

- در خانه مردی هستم که از طریق نقد، اشتباهات را به تجربه برای ادامه مبارزه ای خستگی ناپذیر تبدیل کرده است.

- در خانه مردی هستم که در ده ها کتاب اصول زندگی فردی و ملی برای مردمسالاری، رشد، عدالت اجتماعی در استقلال و آزادی را مدون و به ایرانیان و نیز به جهانیان پیشنهاد کرده است.

- در خانه مردی هستم که در سخت ترین شرایط، شاد بودن و شاد کردن را یکی از اصلی ترین عناصر مبارزه برای آزادی و حقومند شدن جامعه ملی ایران می داند.

- در خانه مردی هستم که زندگی در آن زندگی در دوستی و وفاداری و صداقت و عشق و شادی و خنده است.

- در خانه مردی هستم که آنگونه زندگی می کند که وطن را به آن می خواند.  

- در خانه مردی هستم که با ایران، اینهمانی جسته است و ایران را نفس می کشد و ایران را زندگی می کند و هیچ چز جز سبز کردن وطن، رشد وطن و تبعید فقر و استبداد از وطن و شاد دیدن وطن نمی خواهد.

- در خانه مردی هستم که پهلوان خستگی ناپذیر مبارزه برای تولد وطن در آزادی و استقلال و مردمسالاری و حقومند شدن ساکنان این سرزمین که تاریخش در اسطوره امتداد می یابد، می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر