۱۳۹۲ بهمن ۲۵, جمعه

هشدار: تندروان مافیای حاکم قصد ترور پروفسور مهران مصطفوی را کرده اند



در پی اطلاع رسانی های گسترده پروفسور مهران مصطفوی ( مدیر بخش شیمی فیزیک  دانشگاه پاریس) در باره برنامه اتمی مافیای حاکم و ضررهای هنگفتی که بوطن وارد کرده است و اثر گذاری وسیع این اطلاع رسانی در داخل، تندروهای رژیم دست به اماده سازی تیمهای ترور خود برای ترور مهران مصطفوی زده اند تا هم در برنامه به پایان رساندن بحران اتمی اقای روحانی خرابکاری کنند و هم هشداری به دیگر مخالفان رژیم بدهند.

لطفا در انتشار این اطلاع با ما همکاری کنید.

این اطلاع را مهران مصطفوی دقایقی پیش منتشر کرد:


از جهت اینکه روش ما همیشه این بوده که اگر خبری رسید آنرا همانطور که آمده در اختیار عموم قرار می دهیم. خبر زیر را خدمت دوستان عرض می‌کنم.
منابع موثق و مورد اعتماد اطلاع دادند که تندروهای داخل کشور برای بوجود آوردن مشکل قصد عملیات در خارج از کشور را دارند. یکی از هدفهای اصلی آنان نیز اینجانب مهران مصطفوی است. واکاوی سیاست هسته ای نظام ولایت فقیه در ماههای اخیر اثر فوق العاده ای در داخل کشور داشته است. آنها به خیال خود می خواهند با یک تیر دو نشان بزنند هم روحانی را فلج کنند و هم یکی از "دشمنان نظام" را قربانی کنند تا بقیه نیز دستشان بیاید وپای خود را از گلیم زیاد بیرون نگذارند. این خبر از یک منبع دیگر نیز بمن رسیده است.
از ایران خبر داده بودند "که تند رو ها می خواهند با این عملیات وجه بین المللی روحانی را بزنند چون از طریق ..... که خیلی به ..... نزدیک هست موضوع را مطرح کردم او با تایید گفت من خیلی وقته از این موضوع اطلاع دارم وحتی درگیری شدیدی شده بین دو گروه وقتی گروه روحانی متوجه این نقشه شده اند مثل اینکه دستورات لازم را به مسئولین امر برای جلوگیری از اینکار داده اند ولی تند رو ها همچنان این پروژه را مخفیانه پی گیری می کنند."
آنچه وظیفه من که در خارجه هستم و در امنیت زندگی می‌کنم اینست که به فعالیت خود ادامه دهم. امیدوارم ایرانیانی که سخنان و تحلیلهای اینجانب در باره سیاستهای اتمی ایران را مفید می دانند در تکثیر آن کوشا باشند. سیاست اتمی رژیم فاجعه ای برای میهن ما بوده است و باید دیوار سانسور را در اینباره شکست و پرده از فریب رژیم برداشت. فردا به امستردام می روم و در باره سیاست اتمی رژیم صحبت خواهم کرد و تا آنجا که دانشم و اطلاعاتم اجازه می دهد به این موضوع خواهم پرداخت. اگر رژیم فکر میکند با این سیاستها می تواند ترس ایجاد کند و سکوت ما را بخرد زهی خیال باطل.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر