۱۳۹۳ فروردین ۲۰, چهارشنبه

کوشش بی بی سی ساخت رژیم در ترور شخصیت محمد جعفری و بنی صدر

همانگونه که در زیر می بینید مافیای حاکم بر وطن، سایتی قلابی به شکل و تمایل بی بی سی فارسی ایجاد کرده است و در آن به نقد مصاحبه اقای محمد جعفری با بی بی سی در باره کتابشان تحت عنوان:"ولایت فقیه، بدعت و فرعونیت بنام دین" دست زده است.  البته کار بسیار ناشیانه انجام شده است ولی در هر حال حساسیت فوق العاده رژیم نسبت به نام و مرام بنی صدر را نشان می دهد.

البته من بی بی سی را در درجه اول صد و سیمای اصلاح طلبان می دانم و در درجه دوم ایجاد فضا برای سلطنت طلبان.  رسانه ای سانسور گر که تا حد امکان دست به سانسور جریان مصدقی استقلال و آزادی زده است.  البته از رسانه ای که بودجه اش را دولت انگلیس و خط سیاسی اش را نیز این دولت تعیین می کند انتظاری بیش از این نباید داشت، ولی این نقد از رسانه ای که بوظیفه حداقل خود در اطلاع رسانی عمل نمی کند دلیل نمی شود که چشم بر بی اخلاقی ارتش سایبری رژیم ببندیم و آن را محکوم نکنیم و از حق بی بی سی برای اینکه جعل نشود دفاع نکنیم. 

جریانی که برای استقلال و آزادی مبارزه می کند، بی اخلاقی ها و دروغها و تهمتها را با بلند نظری تاب می آورد و دست به سانسور نمی زند.  برای مثال در همین فیس بوک، ارتش سایبری رژیم، فرقه رجوی، سلطنت طلبان و...و حضور فعال دارند و نمی شود نوشته ای را در رابطه با جریان استقلال و ازادی منتشر کنم و این افراد بگونه ای سیستماتیک از طریق جعل، سانسور و دروغ و تهمت و فتو شاپ کوشش در ترور شخصیت بنی صدر دارند و اینکار را با آزادی کامل انجام می دهند( تنها چند مورد را بعد از اخطار حذف کردم کسانی بودند که متوسل به فحشهای چارواداری شده بودند و انصاف ندیدم که مراجعه کنندگان به فیس بوک با چنین فحشهای رکیکی روبرو شوند. البته امکان دارد این روش را با این پست در پیش نگیرند چرا که از قبل این پیش بینی را کرده بودم و اینگونه بگویند که سخن اشتباهی زده بودم. اگر اینگونه شود، تنها استثنا قاعده را اثبات کرده است.) و با وجود درخواست عده ای از هموطنان برای بلاک کردن آنها، اجازه داده ام که در این صفحه با آزادی کامل تهمتها، در وغها، و...و را بیان کنند.

اینهم بحشی از مقاله.  پیشنهاد می کنم تمامی مقاله را بخوانید:

"سوالی که در این جا مطرح است این است که چطور جعفری که خود از یاران شفیق بنی صدر بوده، متوجه خیانت های آشکار بنی صدر در دوران تصدی ریاست جمهوری نشده است؟
چه کسی اجازه ی ارسال صلاح به رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نمی داد؟آیا این خیانت به حکومت ایران نبود؟چه کسی در زمان تصدی ریاست جمهوری ارتباطات آشکاری با منافقین و حزب توده داشت؟آیا این خیانت است و یا عدم حقوق برابر بین مردم؟
چه کسی مجری نقشه های آمریکا و غرب در ایران بود و برنامه های دشمنان ایران را در کشور پیاده می کرد؟چقدر خنده دار است کسی بعد از 35 سال از انقلاب، بیاید و ادعا کند که نتیجه عزل بنی صدر این بود که در کشور آزادی نبود."

http://persianbbc.ir/n12417/%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%20%D8%A8%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%20%D8%B3%DB%8C

روزنامه گاردین نیز قبلا در  رابطه با این روش مقاله ای منتشر کرده بود:
http://www.theguardian.com/world/2013/jan/24/iran-fake-blog-smear-campaign-journalist-bbc

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر